història |
L'Agrupació
de Metges Inspectors es crea per la necessitat de disposar d'un instrument
de treball que ens permeti estar representats davant l'Administració Pública
de Catalunya.
L'Agrupació de Metges Inspectors, adscrita a la divisió de Funcionaris
del Sindicat de Metges de Catalunya (SMC-CESM), està constituïda per tots
els metges que realitzen funcions inspectores:
- Metges
Inspectors dels Serveis Sanitaris de la Seguretat Social (funcionaris).
-
Metges Tècnics en Gestió i Administració Sanitària (TGAS) amb funcions
d'inspecció (laborals: indefinits, interins).
- Metges
estatutaris amb funcions d'inspecció.
- Metges
amb funcions d'inspecció, però amb un altre tipus de relació contractual
no inclosa en els grups anteriors.
OBJECTIUS:
- La
dignificació professional dels metges amb funcions d'inspecció i la
recuperació de les funcions i les atribucions específiques dels Metges
Inspectors dels Serveis Sanitaris Públics.
- Treballar
contra la precarietat laboral per aconseguir uns contractes de treball
dignes i estables. Assolir uns nivells retributius adequats i proporcionals
a la responsabilitat de la missió encomanada i als riscos que comporta.
- Evitar
les sobrecàrregues de treball contínues i l'estrès laboral que deterioren
la qualitat de la nostra feina i la presa de decisions.
- Aconseguir
unes condicions de treball dignes (ambientals, tecnològiques, psicològiques,
etc.).
-
Combatre la insatisfacció professional, mitjançant:
- La
millora de la qualitat de vida professional dels metges.
- La
correcció de les deficiències laborals que provoquen el desgast
professional.
- La
realització de cursos de formació continuada.
- La
participació en la gestió dels recursos.
-
La creació d'incentius.
-
Vetllar pel compliment del Codi Deontològic Mèdic en matèries d'inspecció,
de valoració i de peritatge.
- Mantenir
una font d'assessorament mèdico-legal.
- Treballar
i col·laborar amb el Departament de Sanitat en totes les tasques d'organització
i de gestió que ens siguin encomanades, relacionades amb les nostres
competències.
- Participar
en les Comissions de seguiment, de racionalització i de gestió de les
prestacions per incapacitat temporal i/o permanent.
-
Col·laborar amb altres associacions professionals, científiques i culturals
relacionades amb la nostra activitat.
-
Garantir l'accés dels usuaris a les prestacions econòmiques i sanitàries
de la Seguretat Social amb equitat, optimitzant la gestió dels recursos
i vetllant perquè la qualitat de l'assistència sigui l'adequada.
ORGANIGRAMA:
President:
Eduardo Ligero Benavides
Secretari:
Miguel Ángel Saura Gal
Vocals:
Adolfo Bas Vall
Lluís Bosch Tercero
Alfonso García Parellada
Dolores Ibáñez de la Chica
María Ángeles López Pol
Carmen Meneses González
Carmen Miguel Martínez
Isabel
Ramírez Rueda
Eusebio Treserra Soler
Cristina Zuazu Villanueva
CONSULTES:
Telèfon
SMC-CESM 93 265 11 77
|