Quina valoració fas de l’atenció d’aquest estiu, el quart consecutiu sense pla d’adequació de les plantilles a la demanda assistencial?

Resultats

Positiva, el meu centre ha tingut poca sobrecàrrega i saturació
3 %
Neutral, hem tingut sobrecàrrega, però similar a la de la resta de l’any
24 %
Negativa, ja que al no tenir reforços s’ha notat més saturació
73 %