Salut diu que les reivindicacions dels metges i facultatius només es poden acordar a les meses de negociació existents a l'ICS i el SISCAT. Quina hauria de ser la resposta?

Resultats

Mantenir les mobilitzacions fins aconseguir un espai propi de negociació per al col·lectiu mèdic
100 %
Acceptar-ho i intentar que el 20% dels representants mèdics s'imposi al 80% que representa els altres col·lectius
0 %